BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, February 7, 2010

Cinta....

Amat perit rasanya membicarakan tentang Cinta Manusia...
Aku baru rasa bagaimana ditipu oleh seseorang yang amat aku sayang...
Tipulah kalau aku kata bende tu tak menyakitkan...amat sakit sekali..perit sangat...tp entahlah...mata ini dah puas menangis...hari ini dah puas sakit...
Aku tak sangka, orang yang paling aku percayai dalam dunia ni menyakitkan ati aku...huh...peritt...
Ermmm...tp nilah kehidupan...mengajar aku erti keinsafan...sakit memang sakit...tp entahlah...aku baru ingin mula merasakan cinta...tp inilah kehidupan...
Buat aku makin tabah dan KURANG mempercayai cinta...
Bagi aku sekarang, LOVE IS NOT TOO LOVE....
Yeala...walaupon cinta, tp jangan terlalu cinta...kerana bila cinta di lukai...
Rasanya perit dan tak terperi...
Tapi, setiap manusia ada silapnya...mungkin dia sendiri tidak sedari...
Dan...setiap manusia juga berhak mendapat peluang ke-2 dalam hidupnya..
Ya, mungkin ini yang aku sedang lakukan sekarang...bagi peluang ke-2 padanya...
Dia berhak...
Dan aku tak nafikan juga, dia berhak mendapat apa yang terbaik bagi dirinya....
Dan aku juga redha sekiranya aku BUKANLAH yang terbaik bagi dia...
Kerana aku juga insan biasa...banyak kelemahan..banyak kekurangan..
Aku redha dan aku sanggup lepaskan andai ade yang terbaik buat dirinya...
Biarlah aku lepaskan cinta dunia andai aku tidak berhak untuk itu semua...

2 comments:

Kudin said...

banyakkan bersabar la wahai nik, semua org akan mengalami semua ni, x de yg selalu bahagia dalam bercinta, banyak dugaan yg kene tempuh, apa yg penting kesabaran dan ketabahan dalam menghadapi segala masalah dan dugaan.

Unknown said...

Semua kejadian pasti ada hikmah, namun kita sering tidak menyadari bahwa perubahan yang dratis ibarat obat, pahit diawal manis dikemudian,dan itulah hikmah. Percayalah Allah pasti punya rencana yang terbaik buat kamu. gurutiknalumsatu@gmail.com